Novuss ontzorgt PinkRoccade Healthcare
Novuss wil haar klanten volledig ontzorgen. Hoe? Door hen te voorzien van een perfect passende oplossing, te verrassen met een uitblinkende service en door nét een stapje harder te lopen dan in eerste instantie van een telecom- en ICT aanbieder wordt verwacht. Een van de klanten die de complete Novuss Treatment al heeft kunnen ervaren, is PinkRoccade Healthcare.
Altijd en overal bereikbaar
PinkRoccade Healthcare levert complete IT-oplossingen voor een efficiënter zorgproces in de Nederlandse ziekenhuizen, de ouderen- en gehandicaptenzorg en de GGZ. Met meer dan 300 medewerkers in dienst is glasheldere communicatie essentieel voor het eveneens Apeldoornse bedrijf. Novuss ging aan de slag met de realisatie van een maatwerkoplossing en nam PinkRoccade al gauw de volledige telecomzorgen uit handen.
Omdat niet alleen ontwikkeling en implementatie, maar ook service en support tot hun veelzijdige dienstverlening behoort, is een 24/7 bereikbaarheid enorm belangrijk voor PinkRoccade. Bij eventuele problematiek moet er direct geschakeld kunnen worden om verdere escalatie in te perken of, beter nog, te voorkomen. Novuss begrijpt dit natuurlijk als geen ander en zag dit speerpunt als de rode draad van de geleverde oplossing. Vorig jaar werd de vast-mobiel integratie geïmplementeerd bij PinkRoccade – mét speciale Helpdesk mogelijkheden buiten werktijd, waarbij issues direct opgepakt worden.
Vast-mobiel integratie
Volgens Jeroen Zonnenberg, commercieel verantwoordelijke bij Novuss, is de vast-mobiel integratie het beste van drie werelden: “Vast, mobiel én internet worden geïntegreerd in één oplossing. Het unieke hieraan is dat deze drie verschillende aspecten niet bij dezelfde aanbieder afgenomen hoeven te worden. De huidige internetlijn van PinkRoccade voldeed bijvoorbeeld aan de gestelde voorwaarden, dus de aanleg van een extra lijn was niet nodig”. Ondanks het ruime werknemersaantal, heeft PinkRoccade sinds de vast-mobiel integratie ‘nog maar’ 25 vaste telefoontoestellen in gebruik. De rest van de medewerkers zijn uitsluitend mobiel bereikbaar, waarbij zij op hun smartphone in één oogopslag de beschikbaarheid van collega’s kunnen bekijken. Door alle toestellen binnen het bedrijf, zowel vast als mobiel, in diezelfde veilige telefonie-omgeving in de Cloud te integreren, is een kostbare centrale overbodig en wordt direct alles voorzien van de allernieuwste technologieën.
Vandaag de dag verleent Novuss niet alleen de dienstverlening omtrent de vast-mobiel integratie, maar neemt zij werkelijk álle telecomzorgen over: van de aanschaf van nieuwe (mobiele) telefoons tot de financiële afhandeling en reparatie van defecte toestellen. Korte lijnen, grote successen.
Bekijk hier de video waarin Jan van Dijk, Directeur van een van de Business Units van PinkRoccade Healthcare, over de samenwerking en de geïmplementeerde oplossing vertelt.