Binnenkort 4G- én WiFi bellen voor alle abonnementsvormen beschikbaar
Novuss is al jaren trotse partner van T-Mobile. Onze klanten kunnen dan ook genieten van diverse voordelen van het ‘beste mobiele netwerk van Nederland’. Een van die voordelen is bellen met 4G. Heb je dus last van dekking op je werk of woonlocatie dan biedt bellen via 4G een goede oplossing.
Waar klanten nu nog bellen via het 2G- en 3G- komt daar binnenkort verandering in. T-Mobile onthulde namelijk onlangs dat bellen via het 4G-netwerk mogelijk wordt. Klanten met een Go abonnement kunnen vanaf 27 mei (gefaseerd) gebruik maken van deze dienst. Dit betreft dus ook ondernemers die van het huidige Go gebruikmaken. Specifieke andere abonnementsvormen volgen langzaamaan. Ook als klant van Novuss kun je zodra het beschikbaar is van deze dienst gebruik van maken.
Voordelen 4G bellen
Maar wat levert bellen via 4G nou eigenlijk op? Allereerst zorgt het voor een verbeterde bereikbaarheid. Heb je dus nu minder bereik op bepaalde locaties, dan biedt bellen via 4G dé oplossing. Ook de HD-geluidskwaliteit is omhoog gegaan en is er een snellere gespreksverbinding. Alsof dat nog niet genoeg is, kun je met de komst van 4G bellen zowel bellen via 4G als internetten tegelijkertijd. Door de stabielere verbinding is de kans verminderd dat een gesprek onverwachts wordt verbroken.
WiFi bellen
De abonnementsvormen die later worden aangesloten op het 4G bellen, zullen ook direct profiteren van bellen via WiFi. Voor WiFi-bellen wordt gebruik gemaakt van een beschikbaar WiFi-netwerk in de buurt. Deze maakt dan direct verbinding met een T-Mobile netwerk. Zo ben je ook in een geïsoleerd kantoor altijd bereikbaar.
Novuss regelt jouw telefonie-omgeving
Wil jij ook gebruik maken van een (zakelijk) mobiel abonnement via Novuss? Onze professionals helpen je graag. Zij regelen jouw complete telefonie-omgeving: van onder andere het leveren van de toestellen tot de abonnementen voor mobiele telefonie. Novuss zorgt ervoor dat je overal bereikbaar bent.
Wil je meer informatie over onze (zakelijke) mobiele abonnementen of over hoe wij jou kunnen ondersteunen betreft jouw telefonie-omgeving? Neem dan contact met ons op via 088 – 20 30 000.