Dankzij Novuss Mobiel & Vast blijft SPIT 24/7 bereikbaar

Klanten niet direct kunnen vertellen of een medewerker wel of niet telefonisch bereikbaar is – daar lag het grote frustratiepunt van SPIT electrical mechanics. Zij klopte hiervoor aan bij Novuss Telecom & ICT en geniet sinds afgelopen december van Novuss Mobiel & Vast. “Je merkt aan alles dat de communicatie heel eenvoudig gaat met deze oplossing.”

Novuss Telecom ICT SPIT

Om te voorkomen dat de machines van haar industriële klanten (in de aandrijftechniek, van energieleveranciers tot papierfabrieken) stil komen te staan, houdt SPIT zich volop bezig met technische werkzaamheden. Van revisies en onderhoud tot het zoeken van storingen, het verlenen van service en het preventief verrichten van metingen; zowel binnen als buiten het hoofdkantoor in Almelo wordt er non-stop gewerkt. Pascale Rolefes houdt zich naast haar functie als Financial Controller zijdelings bezig met facilitaire zaken, waaronder de bedrijfstelefonie.

Zakelijke telefonie volledig geïntegreerd in één oplossing

“Voorheen hadden we een aantal telefooncentrales met vaste toestellen. Daarmee konden we de jongens (zowel verkoop buitendienst als de monteurs, red.) op hun mobiele telefoons bereiken. We liepen hierbij tegen het probleem aan dat we niet konden inzien of zij wel bereikbaar waren. Het gevolg hiervan was dat we de bellers steeds moesten terughalen, wat met name voor hen natuurlijk heel vervelend is. Dat moest anders en dus heb ik deze vraag bij Novuss, bij Marc Langbroek, neergelegd. Hij kwam bij ons langs en droeg de Novuss Mobiel & Vast oplossing aan, waarbij vaste en mobiele telefonie geïntegreerd worden. Half december vond de migratie plaats, ik weet zeker dat wij nerveuzer waren dan Novuss zelf. Ze waren erg goed voorbereid, hadden bijvoorbeeld ook de hele planning opgepakt, en in vijf uur was alles geregeld: zowel de vaste toestellen en als de bijbehorende applicatie werden geïnstalleerd en uitgebreid toegelicht. Dat was echt super.”

Laagdrempelig contact met Novuss

“Die app, die zowel op de smartphone als desktop computer geïnstalleerd is, gebruiken we overigens steeds meer en meer. Na de opstart ga je natuurlijk gaandeweg zelf dingen ontdekken en met elkaar delen. En ik moet zeggen; het is erg handig. Je kunt heel makkelijk je beschikbaarheid ingeven en ook de chatfunctie wordt regelmatig gebruikt. Wanneer je even geen telefoon op je werkplek wil of kunt hebben, schakel je je toestel gewoon door naar een mobiel toestel of naar iemand. Je merkt gewoon dat dat de communicatie heel makkelijk gaat met deze oplossing. Het is precies wat ik hoopte dat het zou zijn. We zijn overdag goed bereikbaar en kunnen onze klanten voortaan precies vertellen of we ze wel of niet kunnen doorverbinden. Buiten kantoortijden komt de telefoon bij de storingsdienst terecht – we zijn 24/7 bereikbaar – en als we die lijn eens extra moeten doorzetten, dan hoeven we Novuss alleen even een mailtje te sturen en het is geregeld. Het contact met hen is erg laagdrempelig, ook bij andere vragen of een eventuele wijziging, en de feedback is altijd goed. We horen steevast: ‘Is geregeld!’”

Is jouw organisatie ook toe aan een gestructureerde telefonie-omgeving? Novuss Telecom & ICT zorgt er graag voor dat alle mobiele én vaste toestellen perfect met elkaar samenwerken. Bel – nog héél even met je oude centrale – naar 088 – 20 30 000 voor de mogelijkheden en ons onafhankelijke advies. Wij kijken naar wat je nodig hebt en verbinden je met de beste provider.

Aanbevolen Blog Posts
<
Contact

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze producten en diensten of heb je vragen? Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling.

Typ hier je zoekopdracht

Novuss Safer Internet Day
spaceman
slot qris
https://sipewarnakepri.com/
slot hongkong
bet 10 ribu
depo 25 bonus 25 bebas ip
slot depo 10k
mahjong ways 2
slot777
slot server kamboja
slot bet 100 perak
olympus slot
slot gacor 2024
judi casino online
slot jepang
slot bet 200 perak
slot gacor hari ini
situs roulette online terpercaya