DTNW: van lokale server naar Clouddienst van Novuss

“Omdat wij ons vooral willen bezighouden met hetgeen waar wij goed in zijn, namelijk onze dienstverlening in de buitendienst, heeft Novuss een belangrijke dienst van ons overgenomen”, vertelt Nick Wijnveldt van DTNW. Nog niet zo lang geleden is het bedrijf namelijk overgegaan naar de cloud. Novuss was dé partner bij uitstek die dit stukje dienstverlening van DTNW uit handen heeft genomen.

Net als Novuss houdt ook DTNW zich bezig met ICT en telecom. “Alleen wij zijn een organisatie die monteurs detacheren naar bijvoorbeeld KPN. Wij zorgen er bijvoorbeeld voor dat er bij nieuw- en bestaande bouw infrabekabeling mogelijk is of wij leggen een accespoint voor de WiFi aan. Voor diverse bedrijven zijn wij hierin hun dienstverlener, onder andere voor Novuss. Als een klant van Novuss een datanetwerk wil, dan installeren wij dat uit naam van Novuss bij hun klant.”

Prangende behoefte

Waar DTNW andere bedrijven helpt met hun dienstverlening, hadden ze zelf ook een prangende behoefte. “In eerste instantie hadden we een lokale server waar al onze documenten opgeslagen stonden. Echter, vandaag de dag is er veel te doen met alle malware en virussen die voorbijkomen. Om die firewall up-to-date te houden, moet je er dagelijks mee bezig zijn en dat wilden we niet omdat we ons op onze werkzaamheden willen focussen. Daarom hebben we Novuss benaderd en hun Clouddienst afgenomen.”

Overgaan naar de cloud

Met het overgaan naar de cloud zijn alle bestanden en e-mails nu in beheer van Novuss. De ICT diensten van Novuss zijn gebaseerd op de nieuwste ontwikkelingen en voorzien van een continue, actieve monitoring. “Zij zorgen ervoor dat onze bestanden beschermd worden zonder dat wij daar nu naar om hoeven te kijken. Als er wat is dan kunnen wij Novuss direct inschakelen en wordt het opgelost. Veel bedrijven zeggen wel dat ze flexibel zijn en dingen snel kunnen aanpassen, bij Novuss is dat ook écht gebleken. Zij hebben zeer snel geschakeld toen onze server crashte. Binnen twee uur konden wij weer werken met onze bestanden.”

Nick: “Wij zijn onwijs blij dat we over zijn gegaan op de Clouddienst van Novuss. Zij voegen namelijk daadwerkelijk de daad bij het woord.”

Wij helpen graag

Heb jij behoefte aan een ICT oplossing of wil je ook in de Cloud werken? Neem dan contact met ons op via 088 – 20 30 000.

Aanbevolen Blog Posts
<
Contact

Ben je nieuwsgierig geworden naar onze producten en diensten of heb je vragen? Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling.

Typ hier je zoekopdracht

spaceman
slot qris
https://sipewarnakepri.com/
slot hongkong
bet 10 ribu
depo 25 bonus 25 bebas ip

slot depo 10k

mahjong ways 2

slot777

slot server kamboja
slot bet 100 perak
slot mahjong
slot 777
slot gacor hari ini
slot olympus wild bandito https://www.pilatesconsignment.com/ slot bet 100