Verzekerd van optimale continuïteit

Om de continuïteit van organisaties te waarborgen staan onze professionals dag en nacht paraat om eventuele problemen op te lossen. Onze professionals beschikken over de juiste expertise omdat wij investeren in certificeringen en belang hechten aan het opdoen van gerichte praktijkervaring. Daardoor kan onze servicedesk elk soort probleem snel verhelpen.

Servicedesk dag en nacht bereikbaar

Organisaties kunnen bij ons een 24-uursdienst afnemen. Deze dienst biedt organisaties de mogelijkheid 24 uur per dag en 365 dagen per jaar de technische hulp van onze servicedeskmedewerkers in te schakelen. Dus ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen. Onze servicedesk biedt deskundige technische support en zorgt dat onvoorspelbare verstoringen direct worden opgepakt en zo snel mogelijk worden verholpen.

Service vanaf afstand en op locatie

Het is ons doel om het onnodige verlies van werktijd tegen te gaan en onvoorspelbare verstoringen direct op te pakken en te verhelpen. Onze servicedesk bestaat uit gecertificeerde medewerkers die elke dag een grote diversiteit aan Telecom en ICT verzoeken behandelen. Daarbij staat klanttevredenheid centraal, wat tot uiting komt in de persoonlijke service die wij bieden. Technische ondersteuning kan vanaf afstand worden geboden, maar onze engineers zijn indien gewenst ook altijd snel op locatie om support te bieden. De servicedesk van Novuss is een bewezen succesvolle dienst waar vele organisaties van profiteren.

Uitbreiding van je eigen ICT afdeling

Ben je op zoek naar uitbreiding van je eigen servicedesk voor een betere bereikbaarheid en een hogere beschikbaarheid? Je kunt er ook voor kiezen om je interne ICT-afdeling uit te breiden, door onze servicedesk in te zetten als tweede- en/of derdelijns ondersteuning.

Share on LinkedInEmail this to someoneTweet about this on TwitterPrint this pageShare on Facebook

Ontvang gratis e-mail updates met tips en trends!

en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom Novuss

Nu inschrijven